منگل، 8 فروری، 2011

سانپ سیڑھی کا کھیل

کافی دنوں سے کچھ لکھ نہیں پایا، وجہ یہ بنی کہ میں کام کر رہا ہوں ایک گیم پر۔ لڈو کے پیچھے جو سانپ سیڑھی والی گیم ہوتی ہے اس گیم پر کام کر رہا ہوں میں آجکل۔ یہ میرا ذاتی پراجیکٹ ہے۔ یہ گیم بنیادی طور پر فیس بک پر ہی کھیلی جا سکے گی۔ فیس بک پر آپ یہ گیم اپنے دوستوں کے ساتھ بھی کھیل سکیں گے۔ سوشل ہونا ہی اس گیم کا بنیادی نقطہ ہے۔ فیس بک پر پہلے سے موجود سانپ سیڑھی والی گیمز میں ملٹی پلیئر کی فنکشنیلٹی موجود نہیں ہے۔ میں اسی پر کام کر رہا ہوں۔
اس وقت میرے پاس کافی حد تک مکمل گیم موجود ہے، نمائشی ویڈیو عنقریب آپ لوگوں کی خدمت میں پیش کروں گا۔
ملٹی پلیئر کے لئے سرور میں نے بنا لیا ہوا ہے، گیم کی منطق یا لاجک مکمل ہو چکی ہے اور ان دونوں چیزوں کو میں نے آپس میں جوڑ بھی دیا ہوا ہے۔ اب چند چھوٹے موٹے سقم یا تکنیکی زبان میں بگ ہیں جن پر کام کر رہا ہوں۔
اسکے علاوہ فیس بک کے ساتھ انٹگریشن والا کام بھی ابھی رہتا ہے، لیکن وہ میں دیکھ چکا ہوں کوئی زیادہ مسئلہ نہیں ہے۔
گرافکس کا کام ایک اور دوست کروا کے دے رہے ہیں۔ جب ان سے گرافکس مل جائیں گے، میں گیم میں ڈال دوں گا۔ اور گیم میں گرافکس ڈالنے کے تھوڑے عرصے بعد انشاءاللہ فیس بک انٹگریشن کا کام کر کے گیم کو فیس بک پر لائیو کر دوں گا۔ امید ہے کہ یہ کام پندرہ مارچ تک ہو جائے گا۔
میں نے گیم ہوسٹ کرنے کے لئے ایک ویب ایڈریس اور ہوسٹنگ بھی خرید لی ہوئی ہے۔
دعا کیجئے گا۔۔۔

1 تبصرہ:

کھلے دِل سے رائے دیں، البتہ کھلم کھلی بدتمیزی پر مشتمل کمنٹ کو اڑانا میرا حق ہے۔

Pak Urdu Installer

Pak Urdu Installer