Tuesday, September 28, 2010

مائیکرو سافٹ لائیو سپیسز کی چھٹی

مائیکرو سافٹ سپیسز کی چُھٹی۔۔۔ ورڈ پریس ڈاٹ کام
 

سے ڈیل

تقریبًا چھے سال قبل مائیکروسافٹ نے اپنا بلاگنگ پلیٹ فارم ونڈوز لائیو سپیسز لانچ کیا تھا۔  اور اب اس پلیٹ فارم (اڈہ؟) کو باقاعدہ طور پر ختم کیا جا رہا ہے۔ لائیو سپیسز کے یوزرز کی خاطر مائیکرسافٹ نے ورڈپریس ڈاٹ کام کے ساتھ ساجھے داری کا اعلان کیا ہے۔ مائیکرسافٹ اور ورڈ پریس کی مالک کمپنی آٹومیٹک کے مابین ہونے والی ڈیل ریڈمنڈ والوں کا اپنی انٹرنیٹ پر موجودگی کو مضبوط کرنے کا حالیہ حربہ ہے۔ اس سے پہلے مائیکرسافٹ فیس بک، ٹوٹر، اور لنکڈ ان کے ساتھ مختلف محاظوں مسئلاً انٹرنیٹ سرچ میں گوگل کا مقابلہ پر مل کر کام کر رہا ہے۔
دونوں کمپنیوں نے یہ اعلان سانفرانسسکو میں ٹیک کرنچ ڈسرپٹ کانفرنس کے موقع پر کیا۔ دنیش مہتا ونڈوز لائیو پراڈکٹ مینیجمنٹ کے ڈائیرکٹراپنی بلاگ پوسٹ میں کہتے ہیں کہ"آٹومیٹک شاندار لوگوں سے بھری ہوئی کمپنی ہے، ان لوگوں کی تمام
توجہ بلاگنگ کو بہتر سے بہتر بنانے پر مرکوز ہے اس لئے بجائے ونڈوز لائیو اپنے وسائل بلاگنگ میں خرچ کرے، ہم نے فیصلہ کیا کہ گاہکوں کی بہتری کے لئے انہیں ورڈ پریس کے ذریعے ایک شاندار بلاگنگ پلیٹفارم مہیا کریں گے"۔ ٹیک کرنچ کے سٹیج پر بات کرتے ہوئے دنیش نے کہا کہ اس وقت
ونڈوز لائیو سپیسز پر تقریباً سات ملین بلاگ موجود ہیں۔
سپیسز استعمال کرنے والوں کے پاس ابھی ورڈ پریس پر جانے کے لئے چھے ماہ ہیں، اس کام کےلئے ایک خصوصی یوٹیلٹی تیار کی گئی ہے جو کہ تحریروں، تصویروں، اور دیگر مواد کی منتقلی میں معاون ثابت ہو گی۔ ہجرت کی وجہ سے یو آر ایل یا ویب ایڈریس میں ہونے والی تبدیلیوں کی ذمہ داری بھی دونوں کمپنیوں نے اٹھائی ہے۔ کمپنیاں مسنجر کنیکٹ کے نام سے ورڈ پریس کے یوزرز کے لئے ایک سہولت بھی متعارف کروائیں گی، جسے استعمال کرتے ہوئے وہ اپنی تحریریں ونڈوز لائیو کے روابط کو دکھا سکیں گے۔
ونڈوز لائیو سپیسز پر بنائے جانے والے نئے بلاگ ورڈ پریس ڈاٹ کام کے بلاگ ہوں گے۔ اسکے علاوہ، مائیکروسافٹ کا کہنا ہے کہ اسکا ونڈوز لائیو رائٹر مستقبل میں ورڈ پریس ڈاٹ کوم کو اپنے بنیادی بلاگنگ سروس کے طور پر استعمال کرے گا، کمپنی یہ خصوصیت اسی سال کے آخری حصے میں ونڈوز لائیو اسنشلز دو ہزار گیارہ سافٹ ویئر پیکج میں متعارف کروائے گی۔
اس تحریر کا ماخذ
http://www.techflash.com/seattle/2010/09/microsoft_upgrades_spaces_to_wordpresscom_ends_its_blog_platform.html

2 comments:

  1. میرے خیال میں یہ بلاگنگ کے کے مستقبل کے لیے مفید ڈیل ہے

    ReplyDelete
  2. السلام علیکم ورحمۃ وبرکاتہ،
    یہ بہت اچھی خبرہے۔

    والسلام
    جاویداقبال

    ReplyDelete

کھلے دِل سے رائے دیں، البتہ کھلم کھلی بدتمیزی پر مشتمل کمنٹ کو اڑانا میرا حق ہے۔

Pak Urdu Installer

Pak Urdu Installer